Snabbis

( 15:46 )

Om 5 minuter måste jag springa ner till tåget, så det blir ett snabb-inlägg!

Lollo ringde mig precis innan jag hoppade in i duschen; hon var i Stuvsta och
undrade om jag hade tid att ses en stund? Snacka om dålig tajming.. TRÅKIGT!
Men vi har varit så jäkla dåliga, måste ta med mig Tess och åka hem till henne,
hennes J och barna. Skulle vi ha gjort för länge sen egentligen..

Har länge velat tatuera mig (igen) nu, men inte riktigt bestämt mig för vad?!

Sakta men säkert börjar en gammal idé formas om på nytt och vi får helt enkelt
se vad det blir av den. Kanske något riktigt bra! Sen måste jag ju göra Lilla My
också, för pappas skull. Han har lovat att betala den i sånt' fall. Vet inte vart bara.

Nej hörni, nu måste jag faktiskt klä på mig och gå. Vi hörs senare! Puss, puss / p.

Kommentarer
Postat av: Catja Klöfwermo

oh gud vad trevligt det lät. Drinkar o.s.v

Jag och niklas har planerat en typ av dejt ikväll. Allt skoj verkar komma just den dagen man bokat in något långt innan. Dumma! Kan ju känna av sen och se vad klockis blir? Messar dig om jag hakar ;) puss !

2009-01-31 @ 16:38:25
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha varför vill din pappa att du ska ha lilla My? :)

2009-01-31 @ 16:57:55
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Sjäälvklart kan du länka min blogg från din sweety! :)

2009-01-31 @ 22:19:39
URL: http://jelisabeth.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback