Rubbad

( 21:54 )

Har skickat iväg papper till Skatteverket, skrivit ut och fyllt i dom till
Kroppsterapeuterna (måste bara ringa och dubbelkolla en grej imorgon).
Dessutom ordnat ett nytt e-sparkonto så rätt pengar kommer till rätt ställe.

Kommer att jobba på torsdag och lördag, sen blir det mer dom tre kommande
veckorna innan jag åker till fjällen. Haha, har nästan inte alls tänkt på det, men
det är inte långt kvar. Familjerna åker till Funäsdalen för skidåkning och myspys!

Camilla och jag åkte en sväng till SKHLM idag efter att hon slutat jobba. Letade
efter lite roliga prylar och den som letar, den hittar.. Ibland i alla fall. När man inte
borde kanske?! Jag hittade en födelsedagspresent och en söt liten klänning till
mig själv. Har kikat på den tidigare men inte provat den. Nu gjorde jag det och
kunde helt enkelt inte låta bli. Jag vet, jag är värdelös. Och fattig. Haha, lönen
kommer in på kontot och den försvinner snabbare än man hinner se siffrorna...

Klockan är tio -det känns som den är fyra på eftermiddagen. Snacka om rubbad
dygnsrytm. Måste faktiskt börja ändra på det, kan inte vara bra. Därför blir det
en dusch nu och sen hopp i sängen. Tror ni jag kommer somna för det? Tveksamt.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback