Rökning

( 00:47 )

Jag vet faktiskt inte varför jag skulle bestämma mig för att sluta röka?
JAG VILL INTE ENS SLUTA! Det är svårt och det är jobbigt och jag vill röka!

Men det visste man väl kanske redan .. Äsch, det får bli som det blir. Kommer
ändå inte kunna lägga av helt och hållet med den här (värdelösa) inställningen.

Kvällen har varit jättebra! TACK CAMILLA OCH JOCKE c",)

Försöka mig på att somna snart är väl tanken, men jag har en känsla av att det
kommer bli ungefär som vanligt. Jag försöker och försöker antagligen alldeles för
mycket så det går bara inte! Det är väl i och för sig inte hela världen. Puss o. hej.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :D

2009-01-29 @ 01:01:50
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja ganska bra iaf :) hihi

Haha ja men de är bara för man känner att sommaren närmar sig! Då blir de bara bättre och bättre..

2009-01-29 @ 01:06:40
URL: http://amandaboman.blogspot.com
Postat av: sofie

i framtiden kommer du kanske ångra att du inte slutade röka..

2009-01-29 @ 01:06:45
URL: http://sofielou.blogg.se/
Postat av: Vonne

Säg 1 sak som är BRA med att röka?

( du får KOL, du pajjar dej själv, du luktar och smakar askkopp, du förstör hyn m.m........

Skippa skiten så slipper du bli sjuk senare.

Du klarar det galant det vet jag!

2009-01-29 @ 07:37:51
Postat av: patricia

asså de e inte så najs att lukta som mormor & morfar. eller hur? :P

2009-01-30 @ 18:14:33

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback