Motivation

( 12:26 )

Blå himmel, vindstilla, massa mysig sol. Kan det bli bättre?
Haha, jaaa såklart! Det skulle kunna vara sommar och varmt också,
men det här är alltid något. Man får vara nöjd för det lilla.. Snart promenix!

Klev upp och käkade frukost med mamsen för en timme sedan. Hade kunnat
sova ännu längre om det inte hade varit för Douglas som kommer upp, hoppar
på dörren så att den öppnas och sen traskar runt här inne; pussar på mig i hopp
om att jag ska resa mig från min sköna säng, lyckas inte det så hoppar han upp i
sängen istället, pussas ännu mera och kanske skäller lite?! Haha, knäppishund!

Sköna, sköna fredag idag.. Fredag är lätt veckans bästa dag! No matter what.

Förresten så har jag och Camilla bestämt oss att börja träna. Tror även att vi
har flera kandidater?! Därför sitter jag och snurrar på Huddingehallens hemsida.
Spanar in vad dom har för pass / priser och det ser riktigt bra ut! Men jisses vad
överambitiös man är när man ligger nerbäddad i sin säng och tittar på det här..
Tänker att man ska gå minst ett pass den dagen man är där -& hur troligt är det?

( man ska börja med att ta sig dit också ) ...

Nu är det dags att göra mig i ordning för en promenad i solen med hundarna c",)

Kommentarer
Postat av: Lenita

Åh vad kul vi ska ha ikväll ;D

2009-01-16 @ 15:03:57
URL: http://lenitaw.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback