Monster

( 00:10 )

Sovdags kanske? Mjo, om en pytteliten stund i alla fall ..

Har pillat och trixat, fört över alla bilder till den externa hårddisken
-alltid bra med en backup! Skulle mina bilder försvinna skulle jag gråta blod.

Mm, vad har man gjort mer då?! Städade ju på firman och fick med mig massa
filmer hem! Bland annat Monsters Inc. och Disney-boxen. Haha, kommer aldrig
bli vuxen.. Funderar för övrigt på att åka och hälsa på gamla jobbet imorgon. Om
jag hinner förstås, men det borde jag göra. Får se hur det går dit jag ska först.
På hemligt uppdrag. Eller.. Uppdrag kanske man inte kan kalla det. Men hemligt..
För er. Ska bli spännande i alla fall. Är lite små-nervös, men säkert går det hur bra
som helst. Och sen på fredag har jag ytterligare en anledning att vara nervös
eftersom jag ska göra min provbehandling då och det hänger på den om jag får
jobba där eller inte. Om det går bra så ska jag jobba på lördag mellan tre och sju.

Och det vore sjukt kul! Anyways... På fredag blir det utgång!! Ser fram emot c",)

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Den är på Blue Moon Bar :)hihi

2009-01-22 @ 19:46:42
URL: http://jelisabeth.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback