Min kväll

( 01:55 )

Det känns som att detta kan vara ett av dom där långa, tradiga inläggen..

Efter middagen blev det en skön promenix med Therése som är hemma över
helgen. Skönt att få prata av sig lite, det blir ju inte lika ofta nu när hon flyttat.

Sen upp för en dusch och vid nio rejsade jag över till Camilla och Jocke där
det väntades snick-snack, tjuvrökning på balkongen och film-mys i deras soffa.
En sovandes liten Tindra i knäet under halva filmen, sötaste lilla voffan ♥

Kom hem för ett par timmar sedan. Har egentligen inte gjort så mycket alls.
Som vanligt. Det finns inte ens någon anledning att vara vaken, jag kan bara inte
somna. Konstigt det där.. Och inte helt lätt att ändra på har jag märkt. Men det är
bara att kämpa vidare. På måndag börjar jag t.ex. klockan nio, då kan jag inte
vara vaken lika länge som vanligt -då MÅSTE jag somna tidigare (inte för att det
blir lättare för det, snarare tvärtom). Vi får se hur jag lyckas styra upp det här.

Imorgon börjar jag jobba klockan 17:00. Slutar 20:40. Långa dagar, va?

Nej, men det är lika bra. Måste maila schema-förslaget till M också, hade jag
nästan glömt bort. Kan vara skönt att ha det ordnat på en gång, så man slipper
fundera mer över det sen. Finns ju så mycket annat spännande att fundera över!



    [ e d i t ] ..börjar inte alls 9:00 på måndag (men skulle kunna), är bara helvims.

Kommentarer
Postat av: tessan

Hehe, aa :P



Godnatt med dig :)

2009-01-31 @ 02:29:19
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Catja Klöfwermo

Jag färgar gärna på dig och det är ju typ ofarligt. Har fått färg flera ggr i ögonen och jag är fortf inte blind, hihi. Jag hade gärna myst med er.. men låg i sängen och pluggade och bara degade. Kände att jag behövde de (L)Vad görs ikväll? puss

2009-01-31 @ 12:19:22
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback