Min dag

( 22:54 )

Bilden nedan är Danielles. Hon har lagt upp en massa knasiga bilder!
Haha, det enda jag undrar är varför ingen sa till mig? Strumpis-Plumpis?!

Det var en kul kväll med "familjen" i alla fall c",)

Och imorgon blir det nya tag! Födelsedagsfirande för Cat hemma hos henne,
med middag och så har jag och Camilla laddat upp med lite Asti att svina på.
Sen blir det utgång- yippiyeii! Tror det blir Sturecompagniet eller Ambassadeur.

Blir det nåt' annat är det också helt OK -oavsett ser jag fram emot en kul kväll!

Intervjun idag gick bra förresten, det kändes jättebra. Ska tillbaka dit nästa
fredag och göra en provbehandling. Håll tummarna allihopa... Hoppas, hoppas.

Nu ska jag springa ner och tvätta bort sminket, borsta tänderna -sen blir det film..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback