Lördag

( 20:57 )

Lördagskvällen blev roligare än väntat! Sjukt bra c",)

Började med middag och drinkkväll nere hos grannarna, sedan bar det av
till Stuvstakällan där Amanda hade sin avskedsfest. Galet roligt hade vi där!
Sen körde bästa Rambo in mig, Amanda, Micke och Larsa till staden; Magenta
där vi fortsatte röjja runt! A och M försvann, fann en ny vän -Josefine. Hittade
flera vänner i form av Danielle, Kaisa, Lina och Chippen. Och Patrik och Sandra.
Hade kalaskul! Dansade tills vi blev utskickade för att dom stängde och då vart
det efterfest hemma hos Trisse, haha.. Stackars. Han fick höra på "familjens"
snick-snack. Men det var trevligt! Strax innan fem tog vi en taxi hem till Huddinge.

Idag klev jag upp runt ett-rycket, käkade frukost och sen gick jag, Camilla och
Vonkan en promenad med dom små djuren borta vid trillingarna. Himlarns mysigt!

Sen har jag ordnat med alla bilder (klicka här för att se dom) och åkt skridskor.
Fast jag hade inga skridskor så jag åkte på skorna. Det var kul för det! Jag, Kai,
Danni, Lina, Emma, Sandra och Chippen. Hur mycket är klockan farbror lejon?

Nu är jag tröttare än brö, så ska strax hoppa in i en dusch och sedan krypa ner
under täcket och se någon mysig film. Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på..
Borde kanske sätta igång och söka lite jobb? Eller åtminstone starta eget. Måste
ju börja någonstans... Hoppas din helg har vart lika trevlig som min! Puss o. kram


Kommentarer
Postat av: Marica

Hej.

Vill du ha en ny design? Var med och tävla på nittonhundra88.

mvh

Marica

2009-01-11 @ 21:17:20
URL: http://ventesimo.blogg.se/
Postat av: Anonym

=)

2009-01-11 @ 21:17:27
URL: http://mixii.blogg.se/
Postat av: sandra

hur gick det me trisse då? : ) hih

2009-01-12 @ 09:29:27
Postat av: Emilié

Hur det gick ? Haha, vi var ett helt gäng som käkade makaroner och drack drinkar -snackade mest en massa skit! :D

2009-01-12 @ 10:55:43
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback