Lördag

( 22:37 )

Gårdagen var grym! Det gick bra och var skitkul att jobba och
kvällen blev riktigt, riktigt rolig! För att göra en lång historia kort ..

Vin och sång hos Cam och Jocke - taxi med ryssarna in till Friday's -
strawberry daquiris (yummi!) - Stures med drinkar och välkända ansikten -
plockade upp Tess utanför och gick till Amba, jordens drag som alltid!
- mustaschmannen med polo - massa spårad, helknäpp dans - luftbandet - 
en liten efterfest i Liljeholmen (knäppaste vi) med nya och halvnya ansikten.

När klockan var runt åtta i morse somnade jag. Och sov riktigt jäkla skönt
(för en gångs skull).. Inte förrän tre på eftermiddagen -om inte ännu senare,
lämnade jag sängen. Men det var ju så rackarns mysigt!

Dagen har spenderats (förutom i sängen) med TessDonkelidonken, hos
Camilla och Jocke med en massa mysiga människor i deras soffa och även i min
egen säng. Imorgon hoppas jag att mina tapeter kommer, det vore himla trevligt.

Nu ska jag smita ner och se om det finns något att äta, sen -tack och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hhaha ja de va lite sådär motstånd. Ja men va kul!! Att de gick bra. Men ville du inte jobba på båt typ?

Kramsi :)

2009-01-25 @ 22:57:37
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback