Löften

( 00:54 )

Mår illa. Som en gorilla. Man tror ju att baksmällan ska komma tidigare
än såhär (vilket den visserligen har gjort, i liten mängd) men nu kom det
värsta. Kanske beror på att jag tog mig en cigarett precis också..
Kände att jag var tvungen. Svårare än jag trodde att bara sluta sådär tvärt.

Mina Nyårslöften för 2009

  • Sluta bita på naglarna [ check! ]
  • Sluta röka.. Det kommer, det kommer.

Har faktiskt rökt fyra cigaretter idag och tanken var ingen. Men jämför man
dom där fyra med tidigare veckors kopiösa inhalerande så är det sjukt jäkla bra!
Imorgon ska försöka klara mig på 1. Helst ingen alls! Men som sagt -det kommer.


Kommentarer
Postat av: Penajs - Tankar, foton & musik.

bra nyårslöften tycker jag!;) särskillt sluta röka!

2009-01-02 @ 01:09:09
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

hihi:)

jadå jag hade en bra nyårsafton:)

själv?

2009-01-02 @ 12:49:44
URL: http://penajs.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback