Latmask

( 00:30 )


Eftersom klockan är efter tolv och det är nytt datum får jag lov att säga ..

.. GRATTIS TILL DANNI OCH CATJA!! Hoppas era födelsedagar blir kanon c",)




Och så till dagen. En tisdag som känns som en onsdag. Tiden går så sakta när
man inte har något specifikt att göra. Idag klev jag upp och åt frukost strax efter
tio. Sen gick jag och la mig igen, låg i sängen och glodde lite på datorn. Upp igen
vid tolv. LATMASK ! Men då satte jag i alla fall igång och gjorde i ordning pappas
faktura-mall, sen har jag städat litegranna -dock inte alltihopa. Latmask återigen. 

Följde med mamma och pappa för att handla så att jag åtminstone skulle komma
utanför huset. Sen blev det god middag! Kyckling-wok. Och efter det en promenix
på nästan 2 timmar med Lenis och Barrstrået. En massa surr om allt möjligt! Det
var mysigt. Och skönt att röra lite på sig.. Kom hem, duschade och nu ligger jag i
sängen, ska strax slå på 50 First Dates (min favvo-film!) att somna gott till. Natti!

Kommentarer
Postat av: Danni

Tackar sötis ;)

Vill du med ut ikväll? såg att du va sugen ;)

2009-01-14 @ 10:05:55
Postat av: Catja Klöfwermo

TACK (L)

2009-01-14 @ 22:33:33
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback