Hundmys

( 23:38 )

Det känns som att mina dagar börjar på riktigt vid fem-tiden.
Och då menar jag inte på natten, utan på eftermiddagen -kvällen!

Fast idag var jag uppe innan tio. Rätt så stolt. Det var visserligen mammas
förtjänst, hon ville ha sällskap ut med hundarna. Och det fick hon ju såklart.
Behöver gå massor, massor.. Så det var väl lika bra skulle jag tro?!
När Camilla-pilla hade lunch kom hon hem till mig och åt den, det var himlarns
trevligt med lite sällskap -trots att hon bara kunde stanna en stund. Men hon
lämnade i alla fall sin lilla voffa hos mig! Då blidde jag glad. Vi myste allihopa
(och då menar jag alla hundarna + mig själv) i soffan, sen somnade dom tråkigt
nog och då var det bara att sitta så stilla man kunde eftersom en hund låg i knäet
och den andra på sidan av. Sen kom hon tillbaka min käraste vän när klockan
var runt halv fem el. strax efter och då fick hon massage! Som tack för lånet c",)

Haha.. Sen blidde det smarrig middag och vid åtta kom Rambo förbi och fick
behandling. Sjukt kul att faktiskt massera lite emellanåt! Blir väl lite mera denna
vecka. I alla fall. Efter att vi var klara satt vi och snackade lite skit och sen gick vi
en liten promenad och snackade ännu mera skit! Kom hem, tog mig en dusch
och nu ligger jag här i min säng sen ett par timmar tillbaka. Se en film eller sova?

Imorgon blir det fix med pappas fakturamall och även städning.. + promenad(er).

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback