Hittills

( 14:18 )

Ingen som kan gissa vad bilden två inlägg ner föreställer? c",)

Kom precis hem från Farsta. Jag och Cam har varit där och shoppat lite
nödvändigheter (hrm..) och solat en sväng. Fick lite färg i alla fall, kände att
jag behövde det -hundra år sen jag solade nu! Fundilerar på att börja använda
bus, vad tror ni om det? Måste bara hitta en som funkar (Catja tipsade om en).

Fick i alla fall med mig en jeansjacka och en jeansväst från Gina Tricot! Tjusigt.

En dusch om en stund och lite tillfixning för att sedan åka till jobbet. Börjar vid
fem och jobbar till tjugo i nio, verkar vara fullt upp hela tiden om man kikar in på
hemsidan. Och det är ju alltid bra. Mera pengar åt folket, weei!

Sen får vi se hur denna kväll blir. Camilla ska ut med några vänner, Tess ska ut
med jobbet och jag är lite småsugen på att möta upp dom faktiskt! Trots penga-
brist. Men det löser sig alltid på ett eller annat sätt.. Beror helt och hållet på hur
pigg / trött jag är efter att jag jobbat också. Men sist gick det ju bra. + att vi ska
ha gäster här hemma, så en drink efter jobbet och man är taggad, haha.. Eller?

Det vore kul, men som sagt -vi får se hur det blir.. Ha en skön lördag allihopa

Kommentarer
Postat av: johanna

klar det är okej :)

2009-01-31 @ 14:47:11
URL: http://jobii.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback