Fredag

( 16:56 )

Idag kom mina klänningar från Asos, jättefina! Den ena (den rosa) var
bandet trasigt på, så den ska skickas tillbaka. Kanske kommer nästa vecka.

Mhm, så vad har jag gjort idag då? Jo, det ska jag berätta för er..

Klev upp klockan tolv efter att ha somnat som vanligt vid tre-rycket (skärpning!),
käkade frukost och gick en promenad med hundarna. Sen har jag dammsugit
och skurat golven och nu sitter jag bara här och glor. Väntar på att mamma och
pappa ska komma hem med mat! Är så hungrig så jag har ont i magen.. Blir thai!

Och sen då? Det är ju trots allt fredag, men det ser ut att bli en lugn sådan.

Nej, nu ska jag plocka fram tallrikar och bestick så vi kan äta på momangen. Hej.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag vill också beställa en massa fina klänningar! :D

2009-01-30 @ 17:19:34
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback