Flyter

( 01:26 )

Ligger och klappar och pussar på min gose-tös..
Kan man bli mer patetisk? Det sjuka är att jag har så jäkla dåligt samvete.
Det känns HEMSKT att jag inte fick träffa henne innan hon försvann -hemskt!
Tänker mer och mer på att jag tänkt så mycket på henne hit och dit,
som att hon sände mig några tankar "Kom hit matte!!".. Även om jag vet att det
inte är så, för det låter ju helknäppt. Men tankarna vandrar fram och tillbaka hela
tiden! Skit. Jag hade så himla gärna kramat och pussat på henne en sista gång.

Har sysselsatt mig hela dagen så jag ska slippa tänka så värst mycket på det.
Men morgonen var jobbig!! Jag och Marie åkte i alla fall med mamma till Tumba
och Hector där hon fortsatte med sin tatuering och vi kikade på. Fikade på äckligt
fik (när det fanns ett gott som till och med låg närmare), kikade i lite affärer
-haha, nää nu skojade jag med er! Vilken affär skulle det varit? Vi åkte en sväng
till Sickla för att ordna lite prylar och grejer och sen tillbaka för att hämta upp
mamsen, sen en liten tur till Vällingby. Fint centrum, har inte varit där på tusen
år! Inte sedan moster och kusinerna bodde där.. Och då var vi faktiskt där rätt så
ofta. Skoj var det. Men då såg det annorlunda ut. Väldigt annorlunda till och med!

Kom hemåt efter mycket om och men, bara hem och vända i dörren i princip
för sedan väntade middag och bio på Heron City. Det var jag, Tess och föräldrar.
Inga "småttingar" med och ändå lät vi som taikon.. Vad är det för fel på oss?
Det var mys i alla fall! Käkade någon smarrig lax och sen såg vi "Allt flyter".
Har planerat inför morgondagen också! Eller kvällen, hur man nu säger..
Blir drink-kväll nere på nian c",) Det ska ordnas med massor av tillbehör och
sprit så att vi kan blanda ihop massor av goda saker! Sen blir det SK eftersom
Amanda har sin avskedsfest. Kul, men samtidigt tråkigt. Och sen blir det staden!

Nu ska jag pussas vidare och försöka somna utan tårar. Eller.. Jag får gråta.
Ska sätta på en film att somna till. Tror det blir lättast så. Sov så sött allihopa (K)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback