Fix & trix

( 00:47 )

Fullt ös medvetslös! Eller?

...kanske inte riktigt på det sättet ni tror i alla fall.
Håller på och fixar med alla mina prylar -varför så många?!

På något sätt måste jag flytta upp alla saker till mitt rum där uppe,
men de är för mycket och får inte plats. Därför har jag packat ihop skiten
som jag inte behöver just nu och ska ner med det i förrådet, samtidigt som
en del därifrån (kläder mest) ska upp igen. Men dom hoppas jag får plats
i garderoben. Som pappa för övrigt gjorde i ordning idag! Så nu har jag
mina kläder där uppe istället. Äntligen.. Skönt som bara den.

( som vanligt en hel uppsats om någonting totalt jäkla oviktigt )

Dagen har förresten varit väldigt mysig! Även om det är hemskt tråkigt
att världens bästa Tompa lämnar oss för sitt nya hemland igen.. Buuhu!!
Får helt enkelt åka och hälsa på honom snart. Annars kommer jag nog att
längta ihjäl mig. Dagarna blir så mycket mer spännande / roliga när han är
hemma hos oss! Vi åkte i alla fall bort en snabbis och sa hej svejs innan
han åkte till flygplatsen (vi = jag, Camilla, Jocke och så lilla Tindra).

Sen hämtade vi upp Veronica och Liten och åkte bort till Lida -tog en
liten vända på isen! Tråkmånsarna frös så vi var inte ute så länge, men det
var himlarns härligt ändå!! Mer kläder imorgon så försöker vi igen, haha..
Om det är någon som är ledig och frisk nog att promenixa med mig,
annars får jag väl ta mig ut ensam. Kameran får i alla fall sällskapa då.

Bilder från isen kommer upp alldeles strax. Jaha. Och sen kanske sussadax?

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback