FF(S)

( 21:39 )

Fullständig frustration ..!

Idag är det onsdag, om jag inte är helt ute och cyklar.
Men det är jag inte -det är ju ta-mig-tusan snö ute på gatorna,
då verkar det väldigt dumt att ge sig ut på en slirig gammal cykel..

Den här onsdagen har varit bra. Även om det finns en del dåliga saker
också (som röksuget, men när man väl röker är det äckligt som bara den
+ den där frustrationen som vi redan nämnt). För en gångs skull klev jag upp
tidigt (hm..), strax efter nio. Mamma väckte mig -lockade med frukost. Jatack!

Sen blev det ett besök på banken eftersom mammas konto tömts. Efter det en
snabbis in på Brands (som snart flyttar för övrigt) där det såklart hittades både
det ena och det andra! En kjol och en klänning. Och ett grönt linne. Hela kalaset
från by Marlene Birger. Lämnade klänningen hos skräddaren -ska korta den lite,
och sen gick jag och mamsen och käkade lunch på fiket. Som brukar vara kanon
men idag var rätt värdelöst tyvärr. Smakade inte bra, vi skulle tagit Primo istället.

Mer än så. Har varit ett par timmar och fixat på firman. Och sen ätit middag.
Men inte mycket mer.. Duschat och hjälpt Marie att beställa lite skor från nätet.

Tänkte ta mig till sängen, krypa ner under täcket och se klart Jumanji! Råbra c",)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback