Favoriten

( 03:41 )

Precis sett färdigt "Oliver & Gänget" -min favoritfilm när jag var liten!
Kan garanterat förstå varför det var det, haha.. Kunde faktiskt alla repliker
utantill. Fem bast. Tänkte börja beta av Disney-boxen. Blir i alla fall en smula
trött när jag sett på film... Så nu ska datorn stängas ner och jag ska göra ett
försök. Det skulle ju inte vara helt fel att somna innan fyra -nytt rekord kanske?!

Blev två par skor på beställningen, dom rosa och flippisarna. Det andra får vänta.

Som sagt, dags att sova! Hoppas att ni redan sussar sött sedan många timmar ♥

Kommentarer
Postat av: Lenita

Haha jaa jag vet det va en bra tid ändå! Jag skulle inte klarar av att sitta på samma fik dag ut och dag in nu, en då gick det kalas :D

2009-01-28 @ 14:52:40
URL: http://lenitaw.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback