En dag

( 00:25 )

Måndag idag (eller nu är det väl tisdag egentligen). Känns skumt.
Helt plötsligt är helgen förbi och veckan sätter igång med sin första dag.
Det är visserligen röd dag imorgon.. En röd liten tisdag, trettondagen va?!

Masserat Rambo idag, han kom förbi strax innan ett. Sen har jag ordnat lite
mera med det jag pysslade med igår. Varit ute på en mycket mysig promenad
med Douglas och Ebba! Mysig som sagt -och hemskt, jäkla kall!! Sjukligt kallt.
Sen skrapade jag rutorna (hrm..) och tog mig hem till Camilla och Tindra
Film, matlagning och mera film. Sen åkte jag hem, bäddade sängen, duschade
och nu ligger jag nyduschad i min nybäddade säng! Kan inte bli mycket bättre!

[ .. det skulle väl kanske vara om någon låg brevid och mös litegranna i sådant fall . ]

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback