Catja 23

( 14:37 )

På mitt rum, på golvet, på min mysiga fårfäll, med datorn framför mig.
Rätt så mysigt faktiskt! Förutom att min högra fot somnar hela jäkla tiden!

I onsdag fyllde ju Catja år så igår blev det till att fira. Började med tacos-middag
och vin, sedan blev det tidigt (lite föör tidigt..) in till stan och Ambassadeur. Vi var
helt ensamma där inne -ni skulle sett garderobsbrickorna, nummer 1 och framåt.
Men vi lyckades ha kul ändå! Tog en massa sjuka bilder, Cam visade sina moves
på dansgolvet med hjälp av Catja, Kaii körde modevisning och drinkar spilldes ut.

Senare kom även Danni, Lenis, Joppe och Hilda dit. Och i samma veva började
även andra människor komma -så vi var inte lika ensamm längre. Jag och Lenita
tog en liten sväng förbi Sturecompagniet för att säga hej och ta en rosa drink,
sedan gick vi tillbaka till dom andra tjejerna och rockade loss! Resterande tiden
stod vi på dansgolvet och hade kul!! Blev nattbussen hem vid fyra-tiden.. Buss?
Haha, wtf?! Men det var mysigt. Förutom den lilla stunden som jag och Danni låg
på golvet -en jävel att köra fort i kurvan den där busschauffören. Dummaste han!

Men men, det var inte hela världen. Hemma i alla fall runt halv fem efter den där
jobbiga, hemska promenaden nerifrån Woody. Drack massa vatten, tvättade
bort sminket och borstade tänderna (sådant man brukar göra, ja..), så i morse
mådde jag prima! Och ändå klev jag inte upp förrän halv ett. Vaknade dock innan.

Nu ska jag klä på mig och borsta tänderna, för Camilla är på väg hit! Min bejbii.. ♥

Kommentarer
Postat av: Danni

Dumma busschaffis! Hur tänkte han!?

;D

2009-01-17 @ 18:15:28
Postat av: Catja Klöfwermo

usch vad man mådde skit i morse. Skönt att du mådde prima iaf :D haha

2009-01-17 @ 18:19:23
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback