Busungar

( 23:23 )

Och inte viken film som helst, utan Bröderna Grimm. Riktigt bra!

Kom på att jag bara skrivit om dagens viktigaste händelse -inte alls dagens
roligaste! Åkte nämligen hem till Camilla-pilla efter att jag varit i stan, ordnade
lite prylar och sen skulle vi hämta hennes käraste man på Bromma Flygplats.
Eftersom vi båda kan konstateras som rätt knäppa så hade vi väldigt, väldigt
kul på den där pyttelilla flygplatsen.. Tror antagligen inte att någon förstår hur
busiga vi tyckte att vi var även om jag skulle skriva det detaljerat här. I alla fall.

Det började ganska normalt. "Åhnää, försenat 10 minuter -vad ska vi göra då?"
Köpte en twix och delade på. Sen gick vi runt där i vår egna lilla värld, spanade in
rika piloter som vi kunde tänka oss att gifta oss med (inte Cam såklart, bara jag).
Hittade en feeet skylt där det stod att man absolut inte får ha med sig vapen i
hand- bagaget.. Really? När vi såg att hans plan var på väg att landa sprang vi
bort till hallen där dom kommer in och väntade. Väntade massor (och nu kan man
ju tro att det gått bra mycket mer än 10 minuter)... Och väntade. Sen lessnade vi
på att vänta så vi började leta upp braiga ställen att gömma oss på. Insåg precis
innan dom kom in att det faktiskt inte BARA är Jocke som kommer, så att hoppa
fram skrikandes bakom en hylla eller nåt kanske inte är det roligaste för honom
när han kommer med  halva sin klass. Så vi skippade det. Istället började vi måla
upp roliga scener -jag tycker till exempel att Cam skulle rusa fram och ge honom
värsta filmkyssen! Men det gick hon inte med på. Så istället gömde vi oss bakom
en skylt och smög efter dom när dom gick bortåt. Vi måste ha varit rätt så duktiga
spioner för ingen märkte oss... Sen åkte vi i alla fall hem och käkade varsin pizza.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback