Bäverlack

( 10:59 )

Hihi, moster lackade bäver och drog iväg en kommentar på föregående..
Jag vet faktiskt att det inte är bra och att man kan bli sjuk hit och dit, det är
ju därför jag tänkte sluta! Och jag SKA sluta, en vacker dag. Promise!

Men. Måste allting vara så jäkla jobbigt? Kan det inte bara bli sommar så allt
blir så där lätt och självklart som det bara kan vara då? "Bara" 4 månader kvar.

Tänkte hoppa in i en dusch. Plus att jag måste fila ner mina naglar igen
-baksidan med att vara massör. Älskar långa naglar, det är så jäkla snyggt!
Som massör får du inte ens ha dom pyttelite långa! Men det är bara en tönt-grej.
Annars är det himlarns roligt! Man kan ju faktiskt låta dom växa under semestern.

Somnade i alla fall tre i natt. Känns som det går framåt litegranna i alla fall!

Och imorgon är det fredag! Trots att jag inte jobbar heltid som alla andra, så ser
jag fram emot helgerna. Såklart. Kanske för att annars kan jag vara uppe sent
ensam, men på helgen finns det möjlighet till sällsap? Hah.. Ensamvarg? Nej tack!

För övrigt är jag lite ledsen idag... Men skit sak samma. Man lär sig leva med det.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback