Avsked

( 01:35 )

Hemskt mycket hej!

Alltså -det finns så mycket bilder och jag vill visa dom allihop!
Kika in på facebook i allas fina fotoalbum.. Dom är massor, massor.

Familjen (-1 lillebror) firade mamsen i morse, men jag hade inte köpt något,
så när dom var ute med hundarna åkte jag och kirrade det. Kände mig så jäkla
dålig -mina presenter brukar alltid vara fina och genomtänkta! Ehh, för det mesta
i alla fall. Inte denna gång. Men.. Nu råkade det ändå bli som det blev. Dåligt.

Släktkalas = vi + farmor och farfar. Haha.. En moster med familj och faster med
familj är bortresta i Thailand, mormor och morfar var sjuka och andra mostern
med familj hade födelsedagskalas för deras lilla son som också fyllde år -två små!

Blev i alla fall mys med pappas berömda (Annelis faktiskt!) fisksoppa och
godaste pajen (vit chokladmousse med jordgubbar) till efterrätt. Jättesmarrigt.

Efter middagen körde Dennis hem mig till Herrgårn där det var avskedsmiddag,
eftersom att allas våran bästaste Tompi-lompi åker tillbaka till Malta imorgon.
Hade ju redan ätit, men satte mig och sällskapade med vin och snurrade massor.
Underbar familj! Så himla mysigt -alltid. Sen blev det TV-titt med Körslaget c",)
Haha, Rambo kom förbi och Illus som kom hem från Thai! Wihiee! Bruna böna..

I alla fall. Jag fick nyligen skjuts hem och nu ska jag se slutet på Almost Famous.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback