År 2009

( 23:18 )

Hej och välkommen till ett nytt år här i bloggen! Haha..

Skulle kunna berätta hur mycket som helst om gårdagen, men tar det kort;
en riktigt grym kväll!! Middagen var helt suverän med alla tokroliga uppdrag
och härliga människor och jag kan inte säga att det blev sämre -även om
bildspelet under efterrätten var höjdpunkten. Många trevliga, glada människor!

Det har garanterat varit värt allt jäkla slit kan jag lova! När kör vi igen?

Har varit en riktigt seg dag idag, men vad hade man egentligen förväntat sig?!
Kom hem till Herrgårn runt två-rycket kanske, där det väntades soffmys, jäkla
massa godis (tack vare Rambo som handlade med sig chips, godis och dricka
för hur mycket som helst -toker) och onyttig mat. Såklart. Bakismat är ett måste.

Kom hem för ungefär två timmar sedan och har pillat lite med bilderna...
Faktiskt lite besviken på mig själv att jag bara tog med mig ett litet minneskort
-tittade inte ens vad det var i kamera-jäveln! Och dessutom tog jag inte speciellt
mycket roliga bilder. Eller jo, jag tog rätt många bilder, 232 för att vara exakt!
Men jag känner att jag missade en hel del.. Därför tur att det var så många där.

Så kul när man kikar igenom bilderna -råsnygg i början av kvällen tack vare
Mimmi som hjälpte till att sminka oss alla (TACK!), men lite senare åkte lös-
ögonfransarna av utav någon konstig anledning så såg mest ut som en ledsen
hund. Haha, men man får väl skylla sig själv? Nu ska jag slå på en film. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: L O O

läs om mitt första halvår av 08 på bloggen :)

2009-01-01 @ 23:32:10
URL: http://loem.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback