Skotokig

( 22:25 )

Har precis konstaterat för mig själv att jag är dum i huvudet.
Helt genomkorkad faktiskt. Klickade nämligen in på en sketen hemsida
och beställde 4 par skor ... som visserligen ska betalas nästa månad och
inte alls var speciellt dyra, men kunde jag inte ha nöjt mig med 1 eller 2 par?

Äsch.. Jag får väl kanske se det som en liten födelsedagspresent till mig själv.




                                                                                                        —» nelly.com

Kommentarer
Postat av: Catja Klöfwermo

gud vad fina. Love them !

Jag är oxå skotokig men inte i närhten av dig. :P ÄLSKA SKOR !

2009-02-21 @ 10:54:12
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback