Tråkigt

( 18:02 )

Ibland saknar jag att ha hela familjen här hemma..

Jag vet att jag bott hemifrån i hur många år som helst, men nu när jag
faktiskt är tillbaka så vore det ju mysigt om utflyttade lillebror var hemma
någon himla gång! Men han har det väl för bra där borta med sin lilla pingla ♥

I alla fall så funderar jag på att åka till honom ikväll. Han ska ha grabb-kväll,
men att invardera en sådan som ensam och hjälplös tjej blir nog inte så svårt.

Vill ju se hur hans tatuering blidde också! Även om den inte är riktigt färdig ännu.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha okej men det låter ju bra!

Han kommer redan den 2a April till typ 9onde tror ja :) längtar mest i heeeela världen!!! Kommer bli världens bästa vecka :)

Jag kommer nog hem runt 18onde maj eller ngt sådand skolan slutr 15onde så. Sen åker jag inte tillbaka förns i slutet av Aug så hemma mer än 3 månader. Wei!

2009-02-13 @ 22:25:45
URL: http://amandaboman.blogspot.com
Postat av: SIS

Jag saknar också att träffa mina syskon och föräldrar varje dag..! Ha en underbar alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 15:54:43
URL: http://sthlmsingel.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback