Tänkte

( 13:31 )

Känner mig som världens mest lata människa!
Idag börjar jag jobba klockan fem, m.a.o. hade jag hunnit med en hel
del innan dess -hinner om man ska vara helt ärlig. Ändå gör jag inte ett skit.

Sitter i min säng och funderar. Längtar till helgen, längtar till värme och sommar.

Tänkte börja göra i ordning ett fotoalbum med bilder från 2008.. Men icke.
Tänkte börja städa här hemma så det inte blir så mycket att göra på torsdag.

Men nej. Nu ska jag i alla fall flytta undan allt som står i vägen för tapetseringen.

Sen då? Borsta tänderna och göra mig i ordning? Det är ju inte direkt bråttom..

Kan det inte bara bli fredag så att man får ta sig ut i glittret och röra på häcken?
Camilla kommer faktiskt hem i helgen och det ska bli jättekul att träffa henne!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ryck upp dig nu slöfock ;)

2009-02-03 @ 15:09:21
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback