Sugen?

( 13:37 )

Så var jag sådär fruktansvärt röksugen igen! Dags att gå ut?

Mamma poppar Oasis nya album på högsta volym medan hon springer,
själv sitter jag nere i köket och latar mig. Ska snart hoppa in i en dusch och göra
mig i ordning. Fyra-tåget in till stan, börjar klockan fem. Och sen hämtar världens
bästa lillebror (en av dom) mig när jag slutar! I sin nya, fina bil -som jag inte fått
åkt i än eftersom han precis fick tillbaka den från verkstan'. Haha..

Min klantiga, klantiga lillebror.. c",) Men det är väl sånt' som händer antar jag.

Blir i alla fall hem i rejserfart för att göra mig i ordning och återigen ta mig till stan!
En kväll med Tess, Camilla och Isa -som på den gamla goda tiden. Himlarns skoj.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback