Sometimes

( 00:40 )

Facebook-status: Sometimes I miss it ..

Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte alls vad det är som jag saknar.
Bara att jag saknar något. Ibland. Någon? Nej, inte någon. Snarare "någon".
Det vill säga någon som inte betyder något, någon som bara kan finnas där
ibland. Kasta en arm över mig så att jag känner mig lite mindre ensam. Ibland.

För jag känner mig inte ensam så ofta. Men när jag väl gör det.

Det skulle vara skönt att ha någon som inte var någon, men ändå var någon.
Hänger ni med i svängarna? Nej, inte jag heller. SUCK! Det är väl dock som min
klokaste vän och kompis säger, att det faktiskt inte går att ha det på det sättet.
Faktiskt. Och det har hon nog rätt i. Men tänk så skönt det skulle vara!

Så där. Nu har jag skrivit av mig och det var precis vad jag behövde.

Då kanske jag ska göra ytterligare ett försök att somna? Wish me luck .. Pussi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror jag förstår dig :)

2009-02-17 @ 10:15:29
Postat av: Emilié

Vad bra att någon gör det :)

2009-02-17 @ 11:14:57
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback