Sen sist

( 13:25 )

Förlåt mig kära bloggen med dess trogna läsare..
Jag är fullt medveten om att det inte varit samma sak när vi klickar er hit.
Och det beror på att jag inte mår hundraprocentigt bra. Jag är förkyld och svag.
Haha, vad töntigt det lät. Jag ska göra mitt bästa för att ändra på detta, promise!

Helgen har i alla fall varit lugn. Det kan mycket väl ha behövts, men kan ändå
inte låta bli att tycka att det är trist. Jobbade både lördag och söndag. Somnade
sjukt nog klockan åtta igår kväll och klev inte upp förrän tio. Förstår ni då att jag
är lite svag? Idag har jag varit med mamma ute med hundarna, städat en smula
och klockan fem börjar jag jobba... Förhoppningsvis kommer Cam hit på sin lunch.

Har lyckats med konsten att köpa en ny kjol fast att jag är pank. Det är bra att ha
snälla föräldrar emellanåt. För att inte säga alltid. Det var fasen den finaste kjol
jag sett och haft på mig i hela mitt liv! Kommer användas flitigt i vår och sommar
kan jag lova.. På tal om snälla föräldrar -pappa lagade risotto igår. Har tjajat om
det jag vet inte hur länge och igår blev det äntligen av. Kan ha varit bland det
godaste jag någonsin ätit faktiskt. Efter middagen slocknade jag som sagt tidigt.

I veckan blir det lite jobb, lite städ, lite födelsedagsfirande och lite mys. Sen åker
vi till fjällen nästa vecka med familjerna! Ska bli skönt att åka iväg faktiskt, även
om jag inte längtar på samma sätt som jag brukar. Sen när vi kommer hem är
det snart dags för mig att fylla 22 år (gammal som gatan) och dessutom bara en
månad kvar tills det är dags för oss att åka till Malta! Ska bli hur skönt som helst!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback