Pussen

( 15:34 )

Två fullspäckade dagar! Är fortfarande förvånad att jag både
lyckats somna och komma upp i tid. Igår var jag uppe tjugo över åtta
-städade och gick ut med hundarna innan det var dags att åka till jobbet.
Idag klev jag upp kvart i nio. Städat på firman, vart ute med djuren och
kört morfar till Kindwalls där han hämtade sin nya bil!

Och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli mer så jag kan åka
och hämta upp Tess på jobbet. Vi ska hem till henne; promenixa och käka!

Sover där inatt och tänkte åka hem imorgon tidigt för att ta vara på min LEDIGA
fredag! Blir den enda dagen som blir riktigt ledig, eftersom jag pysslat och fixat
en massa dom andra.. Ska bli skönt, men lite trist. Vad gör man när man när
man är ledig
? Ensam hemma och ledig. Antagligen ingenting speciellt alls,
men man vet aldrig.. Alltid kan det hända något spännande. Mamsen kanske
slutar tidigare i plugget eller något, tror hon har sin tenta imorgon? Hoppas så!

Mina bästaste (Camilla och Jocke) är nere på Malta och hälsar på -dom åkte
med samma flyg som lilla Kaii.. Kommer visserligen hem på söndag igen, men
det är jättelänge sen som jag och C har hunnit umgås! Känns som åratal sen..
Får det bli ändring på så fort hon kommer tillbaka! Sen är det ju dags för mig att
åka iväg till fjällen i en vecka. Malta för oss blir troligtvis 9-12 april. Längtar så!

Fick förresten en ny lur av papsen idag c",) SonyEricsson C902 (tror jag?).
Han fick ett gäng när han tecknade nya abonnemang och så hade han inget att
göra med den, så nu är den min! Ska pyssla och pilla med den borta hos Tess.

Nu ska jag leta upp någon rolig / fin / knas (?) bild att visa upp för er på bloggen.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback