Plumpski

( 23:46 )

Idag på jobbet fick jag höra att man är en idiot om man bloggar.
Haha, det sas med kärlek, men när jag försökte förklara min åsikt om det
hela ville det inte gå in.. Att man kanske bloggar för sin egen skull? Inte ens
bryr sig om det inte skulle vara någon som läste? För att man har ett STORT
(och nu menar jag gigantiskt -vi snackar tjejen som skriver ner allt på papper)
behov av att skriva. Skriva listor hit, skriva dagbok dit, bloggen där.. You name it!

Men men. Jag vet ju visserligen att jag är en idiot och det gör mig inte så mycket.

Tänkte ordna upp lite pics här alldeles strax, sen kommer en liten tillbakablick
från min helg. Gårdagen och dagen främst, fredagen är väl redan avklarad? Ska
kolla upp det där.. För övrigt vill jag säga att jag trivs helt outstanding på jobbet!
Alla som jobbar där (som jag träffat än så länge) är så himla trevliga och ursnälla.

( ville bara klargöra det så att det inte blir några missförstånd med det där uppe )

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback