Pink ones

Hittade dessa på asos och
kunde inte låta bli att klicka hem
dom! Rätt så söta skulle jag säga.

Kom hem från jobbet för en liten
stund sedan.. Mycket mer att göra 
idag som tur var! Har ätit middag
och nu sitter jag i soffan och jäser.

Är strax sovdags tror jag.. Trött!

Imorgon jobbar jag mellan 16:00-19:40. Får hoppas på en himla massa bokningar
då också. Sen så måste jag faktiskt ta tag i städningen innan dess. Måste, måste.

Haha, nu har mamma gjort i ordning varsin drink till henne och pappa. Hur sjuka
är dom inte? "För att pappa ska bli frisk". Tror vi på det? Knasigaste föräldrarna.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen ska jag upp till mitt finfina rum med mina
nya, tjusiga rosa / guldiga / lila / svarta tapeter. Imorgon blir det fix och trix med
allt runt omkring. Ställa byrån rätt och sådant tjafs.. Näe, sussa sött! Later much.

Kommentarer
Postat av: S A N N A

grymt tuffa!! :)

2009-02-04 @ 13:15:55
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback