Myror

( 03:35 )

Mäh! Kan verkligen inte somna och jag är så himla arg på mig själv.
För att kunna kliva upp och göra något utav dagen imorgon så måste jag
fasiken sova någon gång också. Men det går inte. Det går inte, det går inte!

Istället ligger jag och vrider mig i sängen. Provar att ligga åt det ena hållet, det
andra hållet, upp&ner, med benet över det andra på ett väldigt akrobatiskt sätt.
Ni anar inte! Det måste se rätt sjukt ut. Har dessutom provat att låta lampan lysa
-bara litegrann. Inte för att jag är mörkrädd, jag älskar mörker (inomhus), men för
att det kanske går lättare att somna då? Men icke.. Jo, jag är en natt-människa.
Trivs om nätterna. Men mer om det finns någon att prata med, utbyta alla dessa
knäppa tankar som faktiskt kommer upp när man är trött men ändå inte trött och
vill sova men ändå inte kan sova. För man funderar massor! På allt, allt, allt +mer.

Kommit fram till en bra grej i alla fall och det är att jag ska åka ner och hälsa på
mina söt-vänner på Malta så snart jag bara kan och har råd. Vilket inte bör dröja
allt för länge.. Siktar än så länge in mig på slutet av mars / början på april. Kanon!

Ska göra ytterligare ett försök, lyckas jag inte kommer jag slå huvudet i väggen.
HÅRT! (ps.jagsaknarvårtomassåmycketjustnuattjaghållerpåattdö!abstinens)

Plus att jag är röksugen. Jag är rastlös till tusen dagarna i ända.. När jag inte
jobbar i alla fall. Borde, borde, borde börja träna men vill absolut inte. Det är trist.
Så skrev jag ett par rader till. Bra gjort?! Allt för att slippa känna sömnlösheten
tränga sig på. Igen. Men nu ska jag ge upp det här. För övrigt har jag massor att
fixa imorgon. Alla som tror att jag kommer göra det jag tänkt räcker upp en hand!

Kommentarer
Postat av: Va

haha, du låter precis som mig: insomnia, röksug, osug på att träna (trots att jag faktiskt äntligen lyckats ta mig till gymet), vänner på malta.. har du pojkvän i usa också så blir jag rädd för dig :p

2009-02-09 @ 12:47:37
URL: http://vaa.blogg.se/
Postat av: Va

mwaha, javisst kan vi göra det! eller så tar jag med mig en därifrån under mitt nästa besök :p hoppas du kunde sova bättre i natt o att du får en bra dag!

2009-02-10 @ 09:09:40
URL: http://vaa.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback