Min dag

( 22:03 )

Hade kunnat lagt upp en fin bild också, men det hade inte varit lika kul.

Igår kväll lyckades jag somna vänd åt fel håll. Det vill säga med fötterna på
huvudkudden (är det inte Pippi Långstrump som sover så förresten?) redan
klockan tio. Med mascaran kvar på fransarna, kläderna på och oborstade tänder.
När jag sedan vaknade en timme senare slet jag bara av mig kläderna och la mig
under täcket, vilket resulterade i att jag vakna klockan 7:20 i morse. Duktiga jag!

( att jag däremot inte gick upp före nio är en annan sak )

Dagen har spenderats hemma med lite städ, med Kaisa i Kungens Kurva,
hos farbror doktorn och med lite IKEA-snickeri. Numera står det ett tjusigt litet
sängbord här brevid sängen. Köpte med mig ett gäng ramar också, men det blir
ett svårare projekt eftersom jag inte alls kan välja ut vilka bilder jag vill ha däri?!
Sen blidde det en promenad med Camilla och alla hundarna under kvällen ♥

Imorgon blir det några timmar på Centralbadet och innan dess ska jag hinna med
att göra någonting tänkte jag -har bara inte bestämt exakt vad ännu. Sussa sött.


Kommentarer
Postat av: Catja Klöfwermo

Låter nice :)



Ja jag hade trevligt, det var lite segt dock. Vart och när försvann du? Folk var dåliga på att säga hej då tycker jag. Bu!

Händer i helgen?

puss

2009-02-11 @ 16:47:33
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com
Postat av: Amanda

Haha. Hur går jobbet då?

2009-02-11 @ 23:35:44
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback