Mikron

( 22:14 )

Den lilla tillställningen hos min lilla lillebor igår var trevlig!
Korv och popcorn-kärnor i mikrovågsugnen? Hm, extremt spännande kombo..
Eller Guitar Hero med ett durkslag på huvudet, det lockade också till rätt mycket
skratt. Han är riktigt knäpp den där ungen.. Men han har ju lärt sig av den bästa!

Min lördag började med en promenad tillsammans med Therése. En himla massa
snick-snack som vanligt om allt möjligt mellan himmel och jord! Men kanske allra
mest om sommaren och kommande roliga saker. Fjällen kommer först, sen Malta.

Resten av dagen har jag inte gjort mycket. Förrän klockan fem för då började jag
jobba. Fullt ös hela kvällen! Fullbokat m.a.o. Vilket är urskönt, annars blir man så
seg av att bara sitta och vänta. Jobbade i alla fall fram till tjugo i nio och sen kom
världens bästa pappa och hämtade mig! Åkte förbi Donken, sen hem. Nu -sussa.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi jaså han gör de? :)

Hahaha jo ja fick också äran att "träffa" honom igår på skype när han kommer hem. lagom full som en katrull. hahah :D Plutten!!

Ute igår? =)

2009-02-14 @ 23:35:22
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback