Lööördag

( 05:03 )

Vet ni vad? Jag har precis skrivit en hel uppsats om den här lördagskvällen,
men skulle jag posta det inlägget skulle ni tycka att jag var mer sjuk i huvudet
än vad ni redan gör
. Och jag vet inte om jag orkar med det. Det får räcka som
det är. Ska i alla fall berätta -i lite kortare drag, om min och tjejernas kväll.

Kom hem vid tio efter att ha jobbat i några timmar, käkade middag (hungrig!)
och fruktsallad. Här hemma var det drinkkväll med grannarna! Så fick det bli.
Kom ikapp sas det och det var bara att köra.. Danni kom och ytterligare en drink
fick plats. Taxi till stan. Mötte upp Camilla, Danielle och Nathalie för Magenta.
Kan inte riktigt avgöra om jag gillar stället eller inte, men den här kvällen var en
av dom bästa på länge! Kan det bero på att saker blir vad man gör dom till?

Tror att man kommer ganska långt med den inställningen.

Efter mycket idioti och dans i ett eget hörn blev det en sväng förbi Max där jag
nu också hade fångat med mig Tess som ville åka hem -snabbare än brö! Men.
Hittade en trevlig skåning som var riktigt rolig att konversera med! Undrar om
han också hade kul? Sedan mycket slit för att hitta en taxi. Till slut och äntligen..

Nu är vi alla hemma där vi ska och mår bra. Jag tror att dom flesta sover, det är
bara jag som är vaken den här tiden på dygnet. Önskar vi kunde vända dygnet,
allihopa. Då hade jag haft nån' att prata med! Och det hade ju inte vart helt fel.

Nä, nu blev det ju en uppsats ändå! Förlåt och hoppas ingen orkar läsa. Pussiis

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback