Hugger

( 00:40 )

Idag har jag faktiskt ingenting alls att berätta för er.
Ingen inspiration att skriva något spännande eller intressant.

Skulle ju såklart kunna berätta att jag gått 2 promenader, dammsugit och
skurat golven, spelat Guitar Hero i flera timmar (för att bli bättre än Hampus),
varit en liten stund hos Veronica med henne, Camilla, Liten och Jocke ett
tag och att jag hämtat hem lilla mamsen från jobbet.

Skulle även kunna berätta att min space-tangent är seg. Den vill inte längre.

Sen skulle jag också kunna skriva att det är fredag för klockan är över tolv.
Och fredagar är alltid lika bra! Denna blir det utgång med Tess och Camilla. Men
först ska jag jobba lite. Mellan 17:00-20:40. För en gångs skull önskar jag att jag
slutar pyttelite tidigare, så jag hinner hem och göra mig i ordning en smula..

Oj då, nu har jag visst lyckats skriva ytterligare ett ointressant inlägg. He'pårre!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback