Hemma

( 04:48 )

Nu är jag hemma. Jag har tvättat bort sminket och borstat tänderna.
Ligger i sängen, har sjukt ont i huvudet och hoppas därför att jag slipper
det imorgon. Det vore skönt. Jag hoppas även att pappa gör äggröra till
frukost! Det vore gott. Förresten så har det varit en jättekul kväll!

Redogörelse..

Hem från jobbet tidigare än tänkt -fick skjuts av lilla broren. Käkade middag
och gjorde mig i ordning, gick ner till Tess där även Isa var. Myspys, lite dricka,
fix. Världens bästa Micke hämtade och körde in oss till stan! TACK VÄNNEN!
Soap blev första anhalt där vi mötte upp Millan, Tove och deras vän Agneta.
Sjukt kul! Men vid två tog vi vårat pick och pack bort till Amba. Där det också var
sjukt kul c",) Massa goa' tjejer och killar, skön musik som alltid! Dock lite lite folk?
Kanske kan bero på att klockan redan var massor.. Nåväl. NU är jag s.s. hemma.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback