Hammarn

( 19:40 )

Nu har vi funnit oss till ro här i stugan. Det är mysigt värre!
Saker & ting är uppackade, sängarna bäddade och snart dags för middag.
Eller? Vi ska i alla fall kolla upp om värdshuset här uppe är öppet..

Ser fram emot en mysig vecka här uppe bland snön och (förhoppningsvis) en
massa snygga grabbar i backen! Som jag ändå inte kan visa mig för eftersom
att jag inte kan åka och är livrädd för branta backar. Hihi.. Men det ska nog gå
bra. Onsdag-lördag är det i alla fall after ski med olika teman här, det kan man
ju inte missa! Kommer bli en störtskön vecka! Väntar fortfarande på mina sms
btw ... Pojkar små med ögon blå, vad hände med alla fina dikter ni skulla skicka?

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback