Fräsare

( 22:27 )

Kan säga er att idag har jag åkt som en riktig fräsare!
Han i skiduthyrningen gjorde ett bra jobb -trots att dom inte var rosa.

Det har varit helt okej väder, inte speciellt kallt och till en början blåste det inte
så hemskt. Mot slutet av skidåkardagen blev det desto värre. Men då bestämde
sig även solen att kika fram en stund, så vi satte oss och stirrade in i den istället.

Mest otippade var att jag träffade på A-C från klassen c",) Hur skoj som helst!
Och kanske egentligen ännu mera otippat (!) var mms:et jag fick ifrån grabbarna.

Roligt, men hjälp! Haha.. Sjukaste, sjukaste ni skulle jag vilja säga..

Nej, nu ska jag faktiskt sova. Eller läsa. Eller något annat, ska i alla fall stänga av.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback