Ett långt

( 01:55 )

Nähe du. Jag har varken stängt av eller försökt sova.
Kan bero på att jag är ledig imorgon och inte behöver, att jag är röksugen och
funderar på att bara öppna fönstret? Eller att jag helt enkelt tänker för mycket.
Jag och pappa pratade om det här om dagen -när man inte kan sova ligger man
och vrider och vänder på sig och tänker "nu måste jag somna" vilket bara leder
till att det tar ännu längre tid innan man somnar! Stress kallas det visst?

Därför ligger jag här och funderar. Lyssnar på Oasis och funderar.
Funderar på precis allt och ingenting. Egentligen ingenting som är viktigt, men
ändå blir rätt stort. Allt blir stort om man förstorar det. Eller? Det där lät väl ändå
ganska logiskt? Så man får helt enkelt sluta förstora saker och ting. Verkar dumt.

Här har ni (mest jag) en lista för min lediga torsdag:

  • Vakna i någorlunda bra tid!
  • Tvätta, tvätta, tvätta..
  • Dammsuga och skura golven här hemma.
  • Åka till Lundagatan och städa på pappas firma.
  • FÖRHOPPNINGSVIS TRÄFFA BÄSTASTE KAISA

Och mer än så har jag inte planerat in. Det låter väl överkomligt?

"Don't look back in anger" .. En helt fantastisk låt, kan inte sluta lyssna!

Nu blev det här helt plötsligt ett av dom där långa inläggen som jag skulle sluta
upp med. Äsch, det är faktiskt inte så lätt alla gånger. Plus att jag tycker det är
kul att skriva. Nähe? Det visste ni inte redan, va? Nu vet ni i alla fall. Man lär sig
något nytt varje dag.. Själv har jag lärt mig en massa nya saker på jobbet.
Till exempel att man åka upp med hissen om man vill ta sig en ciggarett -upp
till taket och världens utsikt! Längtar nästan ännu mera till sommaren nu. Tänk
vad mysigt att sitta där uppe i solen. Och så blev det ännu längre! Nej, nu får jag
väl ändå ge mig?! Jag hoppas att alla andra, mer normala människor sussar sött!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha inte jag inte! :)



Kolla in min bröstspecial i bloggen!

2009-02-05 @ 02:19:12
URL: http://thatsjustfabulous.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback