Early

( 10:10 )

I morse klev jag upp innan åtta. Jo, det är sant!
Och jag somnade innan klockan var tolv igår kväll.

Var hemma hos Camilla hela dagen igår, vi hann med en hel del.
Hon städade medan jag satt i soffan och gjorde ingenting, vi var barnvakt
åt lilla Ogge, käkade middag tillagad av Jockes pappa och tvättade bilen.

Ni ser, inte så konstigt att jag var trött.. En fruktansvärt händelserik söndag!

Anledningen att jag var uppe i morse var för att köra mamma till Tumba där
hon är och tatuerar sig för stunden. Själv har jag precis ätit frukost och tänkte
hoppa in i en dusch. Jobbar från ett till fem idag, så det blir tolv-tåget in till stan.

Förresten -jag tycker att det borde vara olagligt att kliva upp tidigt på morgonen..


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback