Congrats

( 23:38 )

Grattis Joakim a.k.a. extrapappa (haha, konstigt nickname?) idag!
Hoppas att din dag har varit förträffligt bra och alldeles, alldeles underbar.

"Vad vore en bal på slottet?" ..

Förresten -ni har väl inte missat Simon och Olles blogg? Vet inte vad jag ska
säga om det hela. Det är rätt kul, samtidigt som jag ogillar att dom smutskastar
varandra! Pojkar... Well, jag hoppas ni styr upp det hela till en trevlig blogg!

Blev inte många timmars jobb idag. Åkte direkt hem och käkade middag,
sen tog jag rejserbilen hem till födelsedagsbarnet och bästis. Och lilla Tindra
Som jag saknat massor! Hon busade runt och slockna sedan i min famn.. Gulle.
Lite smarties, lite cigg, lite snick-snack, en helt värdelös film -haha, kunde dom
inte bara legat från början så skulle vi sluppit se skiten? För man lyckades ändå
fastna. Den hette "Adam & Eve" eller något i den stilen och den slutar lyckligt.

Så, nu slipper ni se den också. Hack, hack, hack..

Ska krypa ner under mitt mysiga täcke och se några One Tree Hill-avsnitt! Bästa.
Tänkte precis skriva att jag mår så himla bra av serien, men jag vet inte om det
vore helt sanningsenligt? Hälften av tiden möjligtvis, men andra halvan ligger jag
mest och bölar. Löjligt som fan, jag vet. Det är ju trots allt bara en serie.

Helgen närmar sig.. Haha, nä gör den ju inte! Det är onsdag imorgon. Ledig! Vin?

Kommentarer
Postat av: Simon

Du är en underbar människa Emelie!



Om du bara kunde lära Olle att bli en tiondel av den människa du är så skulle vi inte behöva den bloggen.. Tack för tipset om hans bilder på Facebook.. men som den person han är har ju nöten självfallet tagit bort alternativet att se hans bilder!



Ps.. Lova att inte berätta för någon, men jag gillar också One Tree Hill :)

2009-02-18 @ 22:32:31

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback