Bokat

( 22:00 )

Sitter hemma hos Tess. Är trött, samtidigt rastlös som fan!
Har precis bokat en liten weekend till Malta-palta i början av april.

Nu hoppas vi bara att vi får övernatta hemma hos Kaisa och Jonas?! c",)

Till middag har vi ätit plättar och till efterrätt blev det en promenad.

Imorgon ska vi lyxa till det med frukost på ett café här i närheten innan det är
dags för henne att jobba och mig att köra henne dit. Sen ska jag hem och göra
ingenting. Eller jo, jag måste förresten tvätta och gå en sväng med hundarna..
Men om man bortser från det!

Nej, nu ska jag propsa på sängen. Borsta tänderna, se film, sova! Pussen //p.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha det går bra :) skolan gilllar tydligen svenskar så det går helt okej för oss :)jaa eller jag får ju egentligen inte simma för mott knä, därför jag slutade. men nu smmar jag för skojjs skull för att jag är kunf här och för att alla lärare tycker bra om mej och jag behöver inte ens träna. hihi :)

Ohhhh så du trivs? fast anställning nu eller? :D

2009-02-13 @ 07:57:37
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback