Babbel

( 12:34 )

Om en stund ska jag gå en promenad med hundarna,
men just nu sitter jag nere i köket och slö-surfar runt en smula..

Måste åka till IKEA någon dag (blir troligtvis med Kaii imorgon) och köpa
några ramar, ett sängbord och så var det något mer som jag inte minns?

Sen så funderar jag på att köpa mig en liten laptop. En rosa såklart!

Fråga mig inte vad jag ska ha två datorer till, men det kan vara bra att ha.

Kom faktiskt upp i någorlunda tid, klockan elva. Hade jag inte förväntat mig.
Men det känns bra! Solen sken in genom fönstret och att vakna på det sättet
kan vara bland det bästa! Självklart så är det snäppet bättre under sommaren..

Kom förresten på att vi snart åker till fjällen. Bara två veckor kvar. Ska bli skönt!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback