2 feb.

( 19:02 )

Kan jag sluta göra så fula miner? Haha..

Idag fyller förresten min lillebror och kusin år -GRATTIS TILL ER

Mhm, blev inte mycket jobb. Kom dit innan ett, hade tre kunder (30 minuters)
och sen var det inget mer. Masserade mamma en halvtimme, sen spärrade jag
mig och åkte hem. Slagit in Hampus paket och städat i ordning lite på mitt rum.

Imorgon ska jag nämligen få min tapet uppsatt! Kommer bli så jäkla snyggt!
Och färdigt -äntligen.. Ska få upp min väggklocka, köpa ramar att sätta in bilder
i som också ska upp och sen måste jag ordna gardiner. Hade jag helt och hållet
glömt bort! Slarvigt av mig. Ska försöka få med mig pappa och kika imorgon.

Nu blir det i alla fall middag när som helst, fisksoppa! Smarrigt.. Och utav någon
konstig anledning våfflor till efterrätt? Haha, det är min lillebror i ett nötskal c",)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback