X-mas party

( 03:00 )

Igår hade Betway/Gnuf julfest på Biancos - öppen bar, kareoketävling
(som vanns av support-teamet, som bestod av mig, Kaii, Doggie & Mac).

[ m. m. ]

Blev en del drinkar & tack vare att jag inte ätit något under dagen bortsett
från en rostad macka så blev jag kastrullfull! Tappade en halsduk, snubblade
runt i mina klackar (satt nog på backen mestadels) & bölade en smula ..
Av outgrundliga anledningar. Eller rättare sagt ingen anledning. För full bara.

Tur att finaste Ji hade en arm att hänga vid till låns

Annars hade jag trillat ännu mer & troligtvis somnat på en bänk.

Låg i sängen under ett underbart skönt täcke till klockan 16:00 idag. Vi såg en
helskum film som hette "The Informers" & sedan gick vi bort till kontoret för
att hämta laddare, till pojkarnas gamla lägenheten för att hämta diverse prylar,
handla en smula & sedan tillbaka för matlagning, vikning av tvätt, ätning & sömn.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback