Bloggvila

( 04:25 )

Det var länge sedan - jag vet ..

Bloggen har fått vila, har inte haft något sug, eller internet.

Saknar alla mina där hemma så mycket så jag vet inte vad !!



Vart börjar man efter detta uppehåll?

Får bli julafton, eftersom det inte var så värst länge sedan & det jag minns.

Vaknade tok-bakis! Eftersom att Yash har två vänner här & hälsar på, så vi var
ute & kalasade i onsdags. Kul var det, fulla blev vi! & bakis som sagt. Men upp &
hoppa. Fix & trix, sedan middag hos pojkarna med en massa trevlig vänner!
Ett superroligt musikquiz ihop-pysslat av Jihad. Sedan PV -> Memories & något
annat ställe som jag inte minns vad det hette. Vit taxi hem runt halv fyra-snåret.

Sängliggandes hela dagen igår & halva dagen idag.

Vi har även vart nere vid vattnet .. Matat fiskarna med bröd (en hel limpa!) ..

Nu sitter jag på jobbet tillsammans med Ola. Är så gott som inget alls att göra.
Ska kika lite Paradise Hotel. Sedan är det faktiskt inte så lång tid kvar innan slut!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback