Dom senaste dagarna

( 17:06 )

Här ligger jag & hostar / nyser om vartannat ..
Tycker faktiskt att den kan ta & försvinna för gott nu.

Annars? Vart dålig på att uppdatera & som vanligt har det väl hänt en hel del.

Helgen till att börja med. Fredag - hem & gjorde mig i ordning direkt efter jobbet
(vid tolv), sen tog jag med mig Simons lillebror Erik ner till Nordic där vi mötte
upp dom andra som var ute & slirade. Blev en hård kväll för många av oss med
glas i ansiktet (sorry man ..), fyllesamtal, knappavslitning, omkullkast & bus.

Vaknade illamående i Kappara. Hängde vid poolen under dagen om jag inte är
helt ute & cyklar. Eller kanske mest på tennisbanan. Pratade med mamsen & blev
sedan hämtad för jobb. Tillsammans med Carro ♥ & Christian. Sen var det bara
hem & tagga till igen. Vilket inte gick så bra, men jag var med i alla fall & hade kul!
En lite annorlunda kväll mot många andra som tillbringas på Nordic ..
Visst hamnade vi där till slut ändå, men det var inte HELA kvällen.

Någon höll på att bli överkörd sju miljoner gånger. Någon blev biten & dräglad på.
Efterbliven? Kanske en smula. Kan säga så mycket som att jag inte var boven.

Söndagen var det också jobb. Sen var jag ledig igår.

Då följde Hannes med mig för att kika på lite lägenheter. Hittade en som passade
& flyttar in imorgon eller på torsdag. Ska bli mys! Ligger ganska nära grabbsen
så om jag skulle känna mig ensam är det inte en speciellt lång promenad.

Sedan blev det poolhäng. Sänghäng. Hem för att svida om & sedan möta upp
resterande på Hugos Tapas där jag åt pasta. Caroline skrattade åt mig när jag
berättade det .. Äsch. Lite spelande på spelhaket uppe i gallerian, sedan bowling.
För alla förutom mig som hade en bra ursäkt -nämligen en trasig stortå.
Sen var det bara att promenixa hem & sussa.

Nu har jag nyligen kommit hem från jobbet. Tänkte se lite O.T.H. & vila en stund ..

Bilder finnes på facebook. Kommer upp mera här -när jag har orken. Pusspuss! ♥

Kommentarer
Postat av: rambo

fan va soft. själv eller?



va kosta den i månaden?

hur gåre på jobbet btw`?



jaa de ska jag göra :D puss.

2009-08-11 @ 18:50:53
URL: http://rambz.blogg.se/
Postat av: caroline

haha, söto!!

ses snart <3

2009-08-11 @ 19:18:59
URL: http://carolineis.blogg.se/
Postat av: rambo

ohye. soft ju, lycka till me både de ena och de andra då! :D



jora jobbar och står i, mycke i huvet nu.

tittar på massa lägenheter och skit.



:D nja vettefan. ska starta en facebook grupp.

"Ska man åka till malta!?"



sen ere en limit på att om de blir mer än 10000 medlemmar så kommer jag ! :D haha



/R

2009-08-12 @ 21:22:54
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback